Aeropuerto de Southampton (SOU): 100 minutos en auto
Restaurantes
Ryde Pier Cafe - 98 min en auto
Solent Inn - 99 min en auto
The Old Fort - 103 min en auto
Ice Cream Emporium - 26 min en auto
Deep Blue
Acerca de esta propiedad
No Man's Fort
Este hotel cerca de Terminal principal del muelle de Ryde
Si te hospedas en No Man's Fort, dispondrás de desayuno buffet incluido, una terraza en la azotea y biblioteca. Si quieres descansar y relajarte, te invitamos a disfrutar de servicios como bañera de hidromasaje. El restaurante de cocina local e internacional que se encuentra en las instalaciones, No Mans Fort, ofrece desayunos, almuerzos y cenas. La propiedad cuenta con servicio de tintorería/lavandería, un bar y wifi gratis en la habitación para todos los huéspedes.
También encontrarás los siguientes beneficios:
1 sala de reuniones y resguardo de equipaje
Características de las habitaciones
En No Man's Fort, todas las habitaciones ofrecen comodidades como wifi gratis.
También se incluyen los siguientes beneficios adicionales en todas las habitaciones:
Baños con duchas y artículos de tocador gratuitos
Televisiones de pantalla plana con canales de televisión por cable
Cafeteras/teteras, servicio de limpieza diario y escritorios
Desayuno bufé gratis disponible los todos los días de 08:30 a 09:00
Un bar o lounge
Un restaurante
Restaurantes en las instalaciones
No Mans Fort
Actividades
Bañera de hidromasaje
Biblioteca
Pesca
Comodidades
Consigna de equipaje
Servicios para los huéspedes
Servicio de limpieza (diario)
Servicio de tintorería/lavandería
Servicios empresariales
Sala de reuniones
Exterior
Terraza en la azotea
Spa
Servicios de spa
Accesibilidad
Sin ascensor
Más
Espacios para fumadores (bajo multa)
Servicios de la habitación
Baño
Baño privado
Ducha
Productos de higiene personal gratis
Toallas
Entretenimiento
Televisión de pantalla plana con canales por cable
Comida y bebida
Cafetera y tetera
Más
Escritorio
Plancha o tabla de planchar
Políticas
Check-in
Horario de check-in: de 09:30 a 11:00
Check-in sin contacto
Edad mínima para hacer el check-in: 18 años
Check-out
Check-out antes de la(s) 10:00
Check-out sin contacto
Instrucciones especiales para el check-in
Los huéspedes deben tomar un traslado en embarcación para llegar a la propiedad. Los huéspedes deben comunicarse con la propiedad 48 horas antes del viaje, utilizando los datos de contacto que aparecen en la confirmación de la reservación.
Esta propiedad no cuenta con recepción.
El anfitrión recibirá a los huéspedes al momento de su llegada.
No es posible hacer el check-in después de hora en esta propiedad.
Si tienes alguna duda, comunícate con la propiedad usando los datos de contacto que aparecen en la confirmación de tu reservación.
Los huéspedes deben dirigirse a Canal Side, Gunwharf Quays, Portsmouth, PO1 3FH, Reino Unido, para el embarque a las 11:30 el día del check-in. El día del check-out, la hora de salida está prevista para las 10:30. La hora de llegada del barco a Canal Side es a las 11:00. En el caso de que las condiciones meteorológicas no sean las adecuadas, la reservación se podrá cancelar y se ofrecerá un reembolso equivalente al importe completo.
Métodos de ingreso
Bienvenida por parte del anfitrión
Mascotas
No se aceptan mascotas
Niños y camas adicionales
Los niños son bienvenidos.
No hay cunas disponibles.
Tipos de pago de la propiedad
Información importante
Importante
Puede aplicarse un cargo por cada persona adicional, según la política de la propiedad.
Es posible que se solicite un documento de identidad con foto emitido por las autoridades gubernamentales, y una tarjeta de crédito, débito o depósito en efectivo en el check-in para cubrir cualquier gasto imprevisto.
Las solicitudes especiales no se pueden garantizar. Están sujetas a disponibilidad al momento del check-in y pueden conllevar cargos adicionales.
Esta propiedad acepta tarjetas de crédito; no se acepta efectivo.
Las transacciones sin dinero en efectivo están disponibles
Las normas culturales y las políticas para huéspedes pueden variar en función del país y la propiedad. Este último dicta las políticas que aquí se muestran.
Información adicional
Esta propiedad no dispone de ascensor
Preguntas frecuentes
¿No Man's Fort acepta mascotas?
No, la propiedad no acepta mascotas.
¿Cuánto cuesta el estacionamiento en No Man's Fort?
No Man's Fort no ofrece estacionamiento.
¿A qué hora es el check-in en No Man's Fort?
Horario de check-in: 09:30-11:00. No es posible hacer el check-in después de hora.
¿A qué hora es el check-out en No Man's Fort?
Check-out: 10:00.
¿Dónde se encuentra No Man's Fort?
Junto al mar, este hotel se encuentra a 3,2 km de Playa de Ryde y 3,3 km de Spitbank Fort. Puerto internacional de Portsmouth y Gunwharf Quays (centro comercial) también se encuentran a 15 km.
Opiniones de No Man's Fort
Opiniones
7,8
Bueno
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Evaluación: 10 - Excelente. 7 de 14 opiniones
10 - Excelente
7
Evaluación: 8 - Bueno. 2 de 14 opiniones
8 - Bueno
2
Evaluación: 6 - Aceptable. 3 de 14 opiniones
6 - Aceptable
3
Evaluación: 4 - Mediocre. 0 de 14 opiniones
4 - Mediocre
0
Evaluación: 2 - Terrible. 2 de 14 opiniones
2 - Terrible
2
8,8/10
Limpieza
8,0/10
Personal y atención
4,0/10
Servicios
8,0/10
Estado de la propiedad e instalaciones
Opiniones
10/10
Got transfwred to spitbank fort for no extra cost , it small with not much to do but a great pla e recommend one night stay rather than our two night as spitbabk is much smaller
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
2/10
Things were advertised like food that wasn’t even there and we got set meals for dinner that did not taste good
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
10/10
Amazing experience would recommend it to anyone.
Justin
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
2/10
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
6/10
Detail to cleanliness was missing there seemed to be only three young staff members who seemed to be doing everything I think they even cleaned the rooms there was a lot of dust in rooms and dirty mould showered bad crack in bathroom floor tiles even toilet basin was cracked furniture showed signs of wear and tear plus sun damage now we know the forts are for sale they seemed to not want to bother with diner touches
Tina
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
6/10
Trip cancelled the day before. Very disappointed !
Cherry
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2018
10/10
Such an amazing hotel in a unique destination. The staff where just brilliant and the hotel is a place that i will never forget.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
6/10
Can't fault the location but there were some serious flaws. Firstly we were invited to partake in a buffet lunch. There was no mention of any charge but when we checked out we were charged £15 per head. That felt very underhand. We stayed 2 nights and the dinner menu was the same both nights which was disappointing but the food was delicious. We were gifted afternoon tea by a relative. We had to chase this up about 5 times and eventually we got it at about 4.30. There were no scones cream or jam and 3 of the 4 items were chocolatey. The sandwiches were a bit rubbish. Overall it felt like it had been thrown together from what they had available and was not what was specified on the menu. There were lots of used bottles and glasses left around for over 24 hours. The bedroom and bathroom felt tired. For example half the bathroom floor tiles were cracked. The blinds over the bedroom window must have cost £10 at most and were falling apart. They had no place in a £500 a night room. The hot house was closed for the whole of our stay. The hot tubs were closed for most of the second day and when they did reopen it was only 1 of the 2. The staff were generally nice and friendly but they all seemed to have too many different roles and always seemed rushed. There were times when we needed staff and couldn't find anyone anywhere. In conclusion the location was amazing but as a luxury hotel it fell well short of expectations.
Andrew
Se hospedó 2 noches en agosto de 2017
10/10
I booked this trip as a surprise for my fiancées birthday, as we like doing things that are a little different! This did not disappoint! An amazing experience, the hotel itself is beautifully decorated. The staff are very attentive and helpful. The food was delicious. Laser tag and the outdoor jacuzzi are a must! Would recommend to anyone.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en julio de 2017
10/10
No Mans Fort is the larger of two forts in the Solent which have been turned into hotels. It delivers a unique luxurious experience - the perfect "get away from it all" with amazing food and drinks, accommodation, history and things to do such as watching the sun go down from a hot tub on top of the fort with amazing views all around and rum infused hot chocolate round a lovely warm fire pit after dinner. They also have laser tag, a spa and a cabaret bar available for larger groups.
Cliente verificado
8/10
Unique place to visit and well worth going to. Don't pay additional money for a junior suite as all the rooms looked very similar. We weren't able to get a spa treatment so I'd suggest that you try to pre book this. To explore the hotel you do need to be able to climb stairs so the hotel isn't really suitable for wheelchair users
Sue
10/10
We had a fantastic stay. The staff were first class & couldn't do enough for us. We really enjoyed the Lighthouse Dining Experience. The Spa treatments were brilliant, Sommer was excellent at her job. We would hesitate to come back to this venue again ,so unique. THANK YOU
Sue
8/10
We really enjoyed our stay there was only issue with small things like the wifi not connecting properly but the fort does have very thick wall so I don't think anything could be done to remedy that. The selection of food was very good and the fort is big enough that you can find places to explore for the entirety of your stay. The checkout time in the morning felt quiet rushed though, the boat showed up early so we were packed up about 10 minutes after we'd finished breakfast. It would be much better if you were given a little longer between breakfast and getting on the boat.
Angelica
10/10
We stayed there 1 night, had amazing experience. There were lots of things to do on fort, the food was great
The booking process could have been better. I got an email from hotel 2 days before the arrival asking me to call them asap. I only saw the message in the evening, so I was left worried about my booking till next day. Then, when I called, I was said that my payment didn't go through. But in fact I paid for the room 1.5 month in advance. It took some time to figure it out and I'm glad everything turned out alright.